donderdag 25 maart 2010

Remember Lee Lefever?

I'd like to share Common Craft productions latest video with you. It's about Augmented Reality.
I must admit, I experienced a little " Augmented Reality" on the train to Zoetermeer-Oost last Wednesday. A screen in my compartment told me the speed at which I was traveling, the temperature inside the carriage, the temperature outside and my expected time of arrival in Voorburg!
I wanted to copy Lee lefever's video to my blog but have had to make do with a link instead.
Beam me up Scottie!

3 opmerkingen:

nana zei

Hoi Hero,
Ik heb een tijdje geleden een nieuwe uitvinding gezien van de TU Delft. Je loopt met je mobieltje door de stad en je kunt gelijk zien waar de bieb is, een toilet, een museum etc.
Kan het alleen niet zo snel terug vinden.
Kijk ook eens hiernaar:
http://www.architectenweb.nl/aweb/redactie/redactie_detail.asp?iNID=22098

Caroline zei

Bedankt voor de link, Nana.

Elly zei

Heb het filmpje nog niet bekeken, maar ik weet wel dat je in de nieuwste sprinter hebt gezeten. Ik vind dat leuk, met de snelheid en de temperatuur.