woensdag 28 januari 2009

Week one, Exercise one

I decided to make a blog at home before the first meeting with Rob and, being English, thought I would be very original by calling my blog '23 things.' Ha ha! Of course, the original concept is American so that title has been used countless times before. Miep helped me to change the title, or so we thought. We had inadvertently created a second blog. I spent Wednesday afternoon exploring some possibilities for my blog and added two gadgets. I felt very proud of myself until I discovered that I had worked on the old blog not the one for which Elly and Rob have an address. I hope that I have copied the original postings to the new site. Feeling disheartened. Will try again tomorrow.

5 opmerkingen:

Elly zei

Hi Caroline,
Heb ik net een heel verhaal naar je getypt en nu weigert de computer dat te versturen. Stom ding.
Wat ik schreef was dat we met onze PR-man zouden overleggen of we een Engelse editie van onze folder zouden willen hebben, voor de Shell-mensen.
En ik vroeg of je ook keek naar The Victorian Farm. En ik schreef ook nog dat je mijn mailtje van vanmiddag aan jou, met de vraag hoe het ging en of je wel kon typen met je zere pols, nou , dat je dat kon verscheuren.
Groet van Elly.

amelia zei

Hoi Hero
Gelukkig dat je kan typen en bij de 1e bijeenkomst bent geweest. Leuk dat je het in het Engels gaat bloggen. Zo steken we ook daar nog wat van op. Ik probeerde op je eerdere verhalen te reageren, maar dat lukte niet meer? Ik zie dat je de missie van de bibliotheek al in de toekomstige folder aan het bewerken bent.. Ik probeerde nog een beterschapskaart te plakken, maar dat lukt niet.. Jammer maar ik wens je een goed herstel toe..
Keep smiling...

amelia zei

Hoi Hero
Je moet er even inkomen, maar het volgen heb je al ontdekt en reacties lukt ook. Volgende week met hulp van Elly en collega's en hopelijk een pols die niet meer pijn doet, gaat het allemaal lukken.
Zet hem op...

Elly zei

Hi Hero,

Reactie op je foto van E.A. Poe: ik was vandaag in Den Haag, Denneweg en zag daar bij de ramsjboekhandel (Naylor?) een leuk, klein boekje met gedichten van Poe voor € 3,90. Ze hadden ook nog een groter boek. En weet je wat zo fijn was? In het Engels.

Dag.

Els zei

Mooie rustige site Hero! Leuk zulk mooi Engels te lezen, Dat je hiermee aan je eigen P.R. werkt is me niet ontgaan!
"Blogger" staat er op je gipsarm, funny!